Friday, 07 January 2011

Kollege studente Gebrek aan wetenskaplike geletterdheid

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0AN54DwEYoA/story01.htm:
'N anonieme leser skryf met die nuus van die ondersoek na die wetenskaplike geletterdheid van die kollege biologie studente. Vorige studies gevind dat studente geneig om te "vertrou op hoofsaaklik informele redenasie afgelei van hul persoonlike ervarings," sodat die navorsers afgelei van 'n nuwe onderrig-raamwerk wat uitdruklik beginsel-gebaseerde redenasie geleer. Terwyl die aantal studente wat hierdie metode gebruik het toegeneem, meer as die helfte voortgesit informele redeneer, wat die navorsers sê dui op 'n fout in die manier waarop biologie geleer word (PDF) te gebruik. "Die meeste kollege-vlak onderrig bied studente met ingewikkelde vertellings oor die besonderhede van die belangrikste prosesse (bv., sellulêre respirasie), maar nie uitdruklik versterk die gebruik van basiese beginsels die prosesse te maak Daarom. Studente is verstaanbaar besig met memorisering besonderhede van prosesse sonder fokus op die beginsels wat regeer en maak die prosesse ... As 'n resultaat., mag studente' n inleidende kursus biologie verlaat met die vermoë om die reaksies te verkondig in die Calvin siklus, maar nog steeds glo dat plante verkry die meeste van hul massa van die grond eerder as uit die atmosfeer, wat plante fotosinteer, maar respireer nie doen nie, of dat die massa van 'n ontbindende organisme sal hoofsaaklik terug te keer na die grond. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment