Friday, 07 January 2011

Bestuur van jou eie Gees ondersoek?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/E9Aw9_ke3Co/story01.htm:
Quirkz skryf "Ek is 'n skepties, maar ek het vriende en familie wat sweer by hul spook stories. Ek het toegang tot' n sogenaamde spookhuis en in die versoeking 'n behoorlike wetenskaplike ondersoek uit te voer. My eerste vraag is wat allerhande gereedskap of afmetings sou maak vir sinvolle statistieke te toets tydens 'n jag temperatuur verandering lyk? om' n algemene een, maar die ander toestelle wat jy sal sien spook jagters gebruik lyk redelik random. Die tweede vraag is watter soort resultate sal dit neem om te wees "interessante"? basislyn lesings by verskeie vermoedelik nie-spookhuis plekke blyk te wees voor die hand liggend vereistes vir 'n vergelyking. Sodra jy die, watter soort resultate sal dit neem om te oortuig' n sceptic is daar iets verdags gaan aan, of wys dat daar is nie? Ek het nie veel hoop van die verandering van die gedagtes van diegene wat glo, maar dit sou voldoen aan ten minste word wetenskaplike oor dit. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment