Friday, 07 January 2011

4G Shocker! Studie bevind verbruikers wil hê wat hulle nie verstaan

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/01/07/4g-shocker-study-finds-consumers-want-what-they-fail-to-underst/:
Ons het seker al gesien het ons regmatige deel van 4G toestelle in die Las Vegas son (goed, konvensie sentrum) hierdie jaar nie, maar as jy dalk gedink het, 'n onlangse studie bevind dat' n groter bewustheid beteken nie noodwendig gelyk groter begrip. As die Nielsen Company het onlangs ontdek, die meerderheid (54 persent) van verbruikers wat nie weet of omgee oor 4G is vertrou op die ou Internasionale Telekommunikasie-unie definisie van mobiele data snelhede van meer as 100 Mb / s, selfs al is draers het soort van is die maak van hul eie reëls (byvoorbeeld, is T-Mobile en AT & T waarin hulle HSPA + netwerke 4G). En wat om te maak van die groot persentasie van mense wat dink dat een of ander manier 4G verwys na die iPhone 4? Dat 'n mens se' n ewige kop-Scratcher. Maar in die einde, die studie bevind dat geeneen van wat regtig belangrik: byna drie in tien verbruikers is oorgehaal om 'n 4G toestel te koop binne die volgende twaalf maande. En \ dit is wat regtig saak maak, reg?

4G Shocker! Studie bevind verbruikers wil hê wat hulle nie verstaan oorspronklik verskyn op Engadget op Vrydag, 7 Januarie 2011 10:29:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron Nielsen Company | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment