Thursday, 25 November 2010

Kodeerder beskuldig IBM van patentering Sy Werk

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/IdNaOww933k/story01.htm:
ttsiod skryf "Terug in 2001, het ek gekodeerde HeapCheck, 'n GPL biblioteek vir Windows (geïnspireer deur ElectricFence) dat bespeur ongeldig lees / toegang skryf op' n hoop toekennings tydens looptyd - dus baie help my debugging sessies gepubliseer het ek dit op my site, en. het 'n paar gebruikers wat was so vriendelik om my te bedank -' n Serwiese programmeerder selfs my gestuur het 250 $ as 'n dankie (ek het nog steeds sy pos) Na' n paar jaar, Microsoft ingesluit baie soortgelyke tegnologie in die bedryfstelsel self, noem dit. PageHeap Ek het min of meer vergeet van hierdie dinge, want vir die afgelope 7 jaar is ek kodering vir Unix / Linux, waar valgrind vervang Efence / dmalloc / ens.. Imagine my verbasing toe gister, Googlen vir verwysings na my site, Ek het uitgevind dat die tegnologie Ek geïmplementeer word, van runtime opsporing van ongeldig hoop besoek, is gepatenteer in die VSA, en belediging te voeg tot besering, selfs noem my site (via 'n nie-werkende link na' n ou weergawe van my page) ! in die patent verwysings na die nodige 'WTFs "en" bloedige hells "Ek het gedink dat dit meriete (a)' n Slashdotting, en (b) 'n stel van eerlike vrae: wat moet ek doen oor hierdie ek is nie' n Amerikaanse burger, maar die 'uitvinders "van hierdie tegnologie (sien hulle name op die top van die patent) het blykbaar daarin geslaag om in die verbygaan hierdie belaglike patent in die VSA As my kode tel nie as voor kuns, Bruce Perens se Efence (. wat ek duidelik my kode is geïnspireer is) is ten minste 12 jaar voor Voorstelle / vloek patent trolle baie welkom!. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment