Thursday, 25 November 2010

Die Etiek van Maatskaplike Games

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_7hJi7u_VFM/story01.htm:
Rooi is loop 'n storie oor die etiek en moraliteit van die sosiale speletjies mark, wat in die afgelope jaar het ontplof honderde miljoene spelers te betrek. Tussen mikro-transaksies, kry spelers te werf vriende, en die dun lyn tussen die dwingende speletjies en verslawende speel, daar is baie geleenthede vir ontwikkelaars te dwaal in die skaduwee praktyke. Vermelding: "Die mees suksesvolle sosiale speletjies tot op datum baie eenvoudige spel meganika gebruik het, aan te moedig nie strategie of vaardigheid, maar gereelde interaksie met die spel ... Hoewel onmiskenbaar suksesvol is, het die bestaande sosiale spel raamwerk is die onderwerp van heelwat debat onder spel ontwikkelaars uit elke hoek van die wildbedryf, van die hoofstroom aan die indie gemeenskap. Sommiges, soos Super Meat Boy skepper Edmund McMillen, is veral doordringend in hul aanslag 'Sosiale gespeel. geneig om' n baie verwaarloosde en beledigende middel van manipulasie te hê wat hulle gebruik om tou mense in en hou dit in, 'McMillen gesê. "Mense is so bedrieg dat hulle sal eintlik real geld spandeer op iets wat nie absoluut niks, niks."

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment