Thursday, 25 November 2010

Het ek Lost My Gaming Mojo?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/a9yRzCTLwOk/story01.htm:
danabnormal skryf toenemend "Ek word gefrustreerd in my pogings om 'n game wat ek wil speel te vind. In' n poging om in te haal, het ek met my standaard Dell laptop moeras te grawe skatte Ek het gemis, soos die Amerikaanse McGee se Alice, Grim Fandango en Syberia ek doen. dikwels nie die tyd om speletjies te speel, so ek wil graag die geleentheid om te duik in en uit 'n titel sonder om te voel soos ek te hê is verloor iets deur nie te speel dit vir periodes van tyd Maar toe ek 'n titel wat ek wil, ek maak die tyd.. Swaar reën is die laaste wedstryd wat vat my, wat werklik betrokke is vir my en het my wil om dit te voltooi in' n vergadering. ek is moeg van die GTA formules, verveeld kabeljou en het nie die reaksie tyd om te dink op my voete vir AOE III Is dit oor die tyd wat ek geteister in die kontroles en bedank my aan die feit dat die games wat ek net wil kom uit een maal in 'n blou maan?. Of Ek het nie net bevind dat 'n groot titel wat oop sal my op' n splinternuwe genre Here van Ultima is OK gaan op die oomblik - daar is iets van daardie ilk ek het dit gemis Wat is jou gedagtes Het jy vashou aan? 'n bepaalde genre? Is jy vind dit harder, as jy meer volwasse, iets wat jy wil om te speel om te vind? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment