Tuesday, 20 September 2011

Wanneer Teken Om 'opt-in? "

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5QV6aa934zQ/When-Does-Signing-Up-Becoming-Opting-In:
AmyVernon skryf "Hierdie stuk van RWW het my laat nadink oor of wanneer jy inteken om toegang tot 'n webwerf, jy is eintlik aanteken om' n keur van e-pos spam van hulle te kry. Die enkele opt-in is nog steeds baie gewild, wat Ek het agtergekom, want ek gaan gereeld die boks wat ek wil nie meer e-pos van 'n maatskappy of uitgewer Ek het altyd aanvaar dat die gee van my eie e-posadres beteken ek gaan spam-tipe e-pos te kry van wie dit nog verrassings. my dat die meeste mense nie Maar dit beteken 'n goeie vraag verhoog: "nie? updates." Moet julle nie in staat wees om aan te meld vir iets sonder outomaties aangemeld vir' n nimmereindigende stroom van nie. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment