HDTV vervaardigers het gebruik 'n verskeidenheid van taktiek kliënte te lok na die 3D-segment , die bundeling van gratis bril, verdiskontering van Blu-ray- spelers, en byna die uitskakeling van onooglike Omlijsting, maar met inhoudseleksie nog ongelooflik beperk, daar is is min aansporing vir verbruikers te dop uit ekstra kontant vir 'n 3D stel. Sony se nuwe 3D Experience daardie inhoud aanbiedinge uit te brei, streaming op-aanvraag sport hoogtepunte en trailers Bravia LCD TVs te kies, en uiteindelik Blu-ray-spelers en home theatre. Die ervaring loods met net 30 snitte in die VSA, Kanada, Frankryk, Duitsland, en die Verenigde Koninkryk vandag, maar sal uiteindelik groei meer film, musiek, sport, en dokumentêre titels in te sluit. Daar is geen woord oor of ons die vollengte-rolprente (of enigiets anders ons kan werklik belangstel om te kyk) in die toekoms kan verwag nie, maar met ' n verbintenis van Samsung betaal inhoud later vanjaar begin, ons dink Sony sal nie volg te ver agter.
Sony 3D Experience bring gratis on-demand trailers, sport clips Bravia-TV 's oorspronklik verskyn op Engadget on Wed, 13 Jul 2011 11:07:00 CEST . Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .
Permalink | | E-pos hierdie | Comments
No comments:
Post a Comment