Tuesday, 07 June 2011

Vra Slashdot: Sagteware n Heterogene Mix van lêers te organiseer?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/hn5j4JNNrpc/Ask-Slashdot-Software-To-Organise-a-Heterogeneous-Mix-of-Files:
BertieBaggio skryf "Ek is 'n mediese student aan die einde van' n akademiese jaar probeer om my notas te kry georganiseerde Ek is op soek na 'n sagteware dokument organisasie stelsel' n mengsel van teks geskryf, tydskrifartikels, diagramme en skanderings te organiseer.. Ideaal so 'n stelsel sal volledige teks en metadata soek, verskillende kategoriserings (bv. tags) permit, die behoud van die onderliggende lêers en kruis-platform (Linux / Windows / OS X) Terwyl ek nie sku te betaal vir so 'n komplekse oplossing. ideaal die sagteware sou so wees dat die uitbreiding of FOSS migrasie is moontlik indien nodig Desktop soek. (bv. Google Desktop) waarskynlik nie 90% van wat ek wil uitmekaar uit verskeie kategoriserings, wat is die funksie wat ek die meeste geïnteresseerd in Soek opgedaag n soortgelyke vraag oor by 43folders wat wys my in die rigting van boeke en DevonThink, maar dit is OS X net en lyk meer moet gerig wees op akademiese papier organisasie. Watter aanbevelings doen die Slashdot gemeenskap het vir kategorisering en organisering van 'n heterogene mengsel van lêers? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment