Monday, 21 March 2011

Spel ontwikkelaars wil DirectX om 'weg te gaan, "sê AMD man

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/03/21/game-develops-want-directx-to-go-away-says-amd-man/:
Soos 'n orige video spel booswig wat net sal weggaan nie, Microsoft se DirectX is 'n staatmaker van die hoofstroom PC gaming pretty much sedert die ontstaan. Sy bestaan ​​is nie sonder sy spanning, maar met aansienlike grafiese guru John Carmack van id Software ignoreer dit ten gunste van OpenGL - tot verlede week toe hy uiteindelik erken dat Direct3D platform alternatiewe het ontgroei sy kruis-en was nou die beter API vir die PC game ontwikkeling. Dit is alles goed en wel, maar baie van die spel devs, sê Richard Huddy, hoof van AMD se ontwikkelaar Aangeleenthede span, wil nie enige API at all. Huddy punte uit die ongelukkig ooglopende feit dat moderne grafiese kaarte kan pretty much Stomp enige console hardeware in die vuil in 'n titaniese stryd en nog nie die volle omvang van hul superioriteit te toon in die werklike spel beeldmateriaal. Hy sou verkies ontwikkelaars gegee direkte lae-vlak van toegang tot die hardeware te sien, sodat hulle hul eie talente kan verhoog en regtig druk dinge vorentoe. Natuurlik, die skoonheid van DirectX is dat dit 'n standaard wat elke Windows game ontwerper kan kode, wat lei tot voorspelbare en meer algemeen verenigbaar (indien nie noodwendig skouspelagtige) resultate. Vir meer inligting oor hoe die toekoms se vorming, druk op die skakels hieronder.

Spel ontwikkelaars wil DirectX om 'weg te gaan, "sê AMD man oorspronklik verskyn op Engadget op Ma, 21 Maart 2011 04:59:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron Bit-tegnologie | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment