'N anonieme leser skryf: "Apple se iPad mededingers is nog steeds spec-obsessie, en Apple se next-gen iPad tesame met dieselfde prys punt is dwing Samsung sy tablet strategie en pryse metodologie heeltemal te herbedink Die Suid-Koreaanse Yonhap News Agency relais.' N aanhaling uit Lee Don-Joo, uitvoerende vise-president van Samsung se mobiele afdeling, oor die Samsung se opkomende Galaxy Tab 10,1 in vergelyking met die nuwe iPad. "Ons sal die items wat onvoldoende te verbeter," Don-Joo gesê: "Apple het dit baie dun.". Funksies ter syde stel, Samsung bevind homself ook in 'n bind prys-wyse Die komende Galaxy Tab model, kompleet met' n 10,1-duim-skerm en Android 3,0, aanvanklik sou word geprys hoër as die huidige 7-duim Galaxy Tab.. Apple se iPad 2 , is egter dwing Samsung na 'dink dat oor. "
Lees meer van hierdie storie op Slashdot.
No comments:
Post a Comment