Op sy onthulling tydens die CES , Ford gemis geen geleentheid om te praat van die vermoë van sy Focus Electric te hef in die helfte van die tyd van die Nissan Leaf wanneer dit aan 'n Vlak 2 (220 - 240V) charger, van die soort dat Best Buy sal met graagte installeer vir jou vir net $ 1499 . Drie tot vier uur is al wat dit moet neem, inderdaad indrukwekkende in vergelyking met die agt uur die Leaf behoeftes op dieselfde spanning. Maar die storie eindig nie daar nie, soos die blaar het 'n ander truuk in sy mou: DC vinnig laai via die CHAdeMO standaard. Dit gee 80 kilometer van die reeks in net 30 minute en, hoewel dit nie 'n wêreldwye standaard is nie, dit is beslis probeer om te wees . Die SAE is besig met sy eie DC quick-charger standaard, en dit is die ponie Ford is op soek na agter, en gesê:
Dit laat ons met twee vrae. Eerstens sal die SAE sal sy standaard kry gefinaliseer voor Ford Focus Electric kry die gefinaliseer? Tweede, sal die SAE standaard verenigbaar met die Japannese CHAdeMO standaard? Ongelukkig is ons magie agt bal nie gee ons baie hoop op óf rekening.Vinnige lading sal nie ingesluit word op die Focus Electric totdat 'n industrie standaard is ingestel deur SAE. Sodra 'n goedgekeurde / aanvaarde standaard is in plek is, sal ons werk aan om die motor gereed vir [dit].
Ford Focus Electric onwaarskynlik dat die Leaf te ondersteun DC quick-laai, stadiger as na al? oorspronklik verskyn op Engadget op Ma, 31 Januarie 2011 09:32:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .
Permalink |
No comments:
Post a Comment