Monday, 10 January 2011

Die Logiese Leap: Induksie In Fisika

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rcxSAIYDWwo/story01.htm:
FrederickSeiler skryf "Toe Dawid Harriman, is hierdie boek se outeur, fisika was studeer by Berkeley, het hy opgemerk 'n interessante kontras:" In my fisika laboratorium Natuurlik, ek het geleer hoe om die atomiese struktuur van kristalle te bepaal deur middel van X-straal diffraksie en hoe om te identifiseer subatomiese deeltjies deur die ontleding van borrel-kamer foto's. In my filosofie van die wetenskap natuurlik, aan die ander kant, het ek geleer is deur 'n wêreld-bekende professor (Paul Feyerabend) dat daar is nie so iets soos wetenskaplike metode en dat fisici het nie' n beter aanspraak op kennis as voodoo priesters het ek geweet. min oor epistemologie [die filosofie van kennis] op die oomblik, maar ek kon nie help merk dat dit was die fisici, nie die voodoo priesters, wat moontlik gemaak het die lewe-die bevordering van tegnologie wat ons geniet vandag nie. ' Harriman opgemerk die enorme kloof tussen wetenskap soos dit is suksesvol beoefen en wetenskap as wat dit beskryf deur post-Kantiaanse filosowe soos Feyerabend, wat totaal nie in staat om die skouspelagtige prestasies van die moderne wetenskap te verduidelik. " Lees verder vir die res van Frederick se resensie.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment