Monday, 17 October 2011

Wrywing verminder, Toename geluk

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VtTav2AtwcI/:
2669139336_d665188381

Editor's note: Brenden Mulligan is 'n entrepreneur wat geskep Onesheet , ArtistData , MorningPics , en PhotoPile het . Hy is 'n mentor vir 500 starters , Advise.me en verskeie maatskappye . Jy kan hom kry op Twitter by @ bmull en blogging begin .

Daar is onlangs 'n herhaling tema op my gedagtes soos ek aangeraai starters op areas van fokus. Dit wentel om die doel van die vermindering van wrywing.

Verminderde wrywing in 'n produk lei tot minder gebruiker frustrasie, hoë sukses, en die algemene gebruiker geluk. Ek wil graag 'n paar voorbeelde te gebruik om te illustreer wat ek bedoel.

Taxis / About

Kom ons begin met uber , die startup waarmee jy om 'n swart motor vanaf jou selfoon in San Francisco, New York, Seattle, Chicago, en' n groeiende lys van stede. Omdat ek weet die span, het ek na aanleiding van hierdie opstart, aangesien hulle van stapel gestuur. Ek het eintlik 'n uber motor te vier met die verkoop van my eerste opstart tydens een van hul eerste weke in beta.

Toe ek die eerste keer gehoor oor die diens het, het ek gefokus op die luukse aspek van die reis in 'n swart stad motor met' n privaat bestuurder. Wie sou nie? Dit is in hulle slogan ("Almal se Private Driver") en dit klink ontsagwekkende. Maar ná my eerste über-ervaring, het ek uitgevind dat terwyl die mooi, die luukse-komponent is vreemd onbelangrik in vergelyking met hul veel groter funksie van die vermindering van die wrywing van 'n rit iewers te kry.

Laat my uitbrei. Wrywing punte is kursief.

Hier is oor die algemeen wat jy hoef te doen om 'n taxi te kry:

  • Vind 'n motor: Staan op die straat gewaai taxi's terwyl hulle ry, met die hoop een tot stilstand kom (Dit kan' n lang tyd in SF), of bel vir een, wat gewoonlik 15-30 minute neem om te kom.
  • Stel Bestemming: Sê vir die bestuurder waar jy gaan.
  • Ride: Baie taxi's is nie die mees vreedsame bestuurders.
  • Betaal: Neem jou beursie uit en betaal met kontant (of 'n kredietkaart as hulle dit aanvaar - baie nie ).
  • Wenk: Bereken 'n punt toe te voeg tot die tarief .

Hier is die uber-ervaring:

  • Kry 'n motor: Open app en druk Neem my. Die motor kom gewoonlik binne 10 minute, soms binne 5.
  • Stel Bestemming: Vertel vir die bestuurder waar jy gaan (alhoewel jy dit voor die tyd kan stel)
  • Ride: byna altyd 'n stil, rustige ervaring.
  • Betaal: Jou kredietkaart word outomaties gehef.
  • Wenk: Wenk vir jou bereken en ingesluit in die tarief .

Uber het al die wrywing verminder. Wat was voorheen 'n moeisame proses is' n naatlose, aangename interaksie. Die belangrikste ding uber bied sy gebruikers is dat wrywinglose ervaring. Die feit dat dit 'n swart motor is, beteken dit oor die algemeen' n esteties mooier ervaring (en met SF Taxis, wat kan 'n groot verskil maak), maar dit is' n klein detail in vergelyking met die ander voordele van die gebruik van die diens.

Zipcar / GetAround

Baie mense is vertroud met Zipcar . Dit is redelik eenvoudig. Daar is 'n klomp van Zipcar-o

No comments:

Post a Comment