Friday, 21 October 2011

Werk gesoek Android Om te vernietig

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0zv2SbBKJuw/jobs-wanted-to-destroy-android:
hype7 skryf: "Dit is duidelik dat Steve Jobs nie trek enige stoot uit die onderhoude vir sy komende biografie In die nuutste uitgawe van die boek, hosted by AP, 'Isaacson skryf dat Jobs was woedend in Januarie 2010 toe HTC lei' n Android-foon wat gespog het baie van die gewilde eienskappe van die iPhone. Apple gedagvaar, en Jobs vertel Isaacson in 'n uitdrukking-opvallen rant dat Google se optrede beloop ... "Grand Theft." "Ek gaan Android te vernietig, want dit is' n gesteelde produk. Ek is bereid om thermo oorlog te gaan. "... In 'n daaropvolgende vergadering met Schmidt op' n Palo Alto, Kalifornië, kafee, Jobs Schmidt gesê dat hy nie geïnteresseerd is in die vestiging van die regsgeding, sê die boek." Ek wil nie jou geld. As jy bied my $ 5 miljard, sal ek nie dit wil hê. Ek het baie geld. Ek wil hê jy moet ophou met behulp van ons idees in Android, wat al wat ek wil se "Die vergadering, Isaacson geskryf het, opgelos word nie." ".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment