Friday, 21 October 2011

Feature: "Ek dink hulle is mal": Binne 'n 48 uur stryd om die beste video spel op te bou (deel 3)

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/TxudpNNAOkc/i-think-theyre-mad-inside-a-48-hour-battle-to-build-the-best-video-game-part-3.ars:

Correspondent Brendan Keogh het onlangs 'n 48-uur "spel jam" by die Queensland Universiteit van Tegnologie bygewoon het te dokumenteer hoe 20 slaap-bedorven dev spanne skep' n volledige video speletjies in slegs twee dae met die woorde "sleutel", "das" en "pak" vir leiding. Hier is die derde en laaste deel van die storie oor daardie vreemde naweek.

Sondag, 6:22 am

Ek wakker met 'n begin as Becky skud my skouer. "Jammer, Brendan," sê sy. "Ek het aan die slaap geraak ook."

My iPhone lê reg langs my kop. Ek het geslaap deur die alarm moes gewees het vir eeue aan die gang. Die son skyn deur 'n enkele spleet in die lig blokkeer gordyne en ek voel erger nou as wat ek gedoen het voordat ek gaan slaap het byna vyf uur gelede.

Ek kyk op na die aftelling klok: 09:35:40 om te gaan. Ons is nou goed en werklik in die finale rek. Ek verwag dat die woes crunch te begin, maar kyk rondom die indie kamer, slaap liggame lê nog oral. Jason, die programmeerder, is die enigste persoon wakker Rockin 'Moses, almal anders is aan die slaap onder en rondom hom. Ash is nêrens te sien nie. Matchbox battery is uit.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment