Saturday, 22 October 2011

Vra Slashdot: Radiation Detection Vir Tokyo Resident?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6fjoOzCI0pA/ask-slashdot-radiation-detection-for-tokyo-resident:


'N anonieme leser skryf "Ek is' n Amerikaanse wat woon in Tokio Stories het begin met die knal van 'radiatie hot spots" in Tokio en omliggende prefekture so ek het begin om te bekommer nie. Ek woon op die eerste vloer van my woonstel gebou en. reg deur ons wasmasjien daar is 'n geut daar buite wat met reënwater en modder, wat het my veral bekommerd omdat my vrou en ek is van plan om kinders te gou het verstop is natuurlik nie een van die regering gaan om te kom deur om seker te maak. ons geut so voel ek die behoefte om sake in my eie hande te neem, Ek het absoluut geen idee, sodat ek julle ouens is te vra. Watter soort van bestraling detector moet ek kry? 'n geiger teller? As dit meet gammastrale is, is dat daar genoeg? Is alfa en beta gevaarlike ek weet niemand het al die antwoorde ten opsigte van bestraling, maar enige raad wat julle kan gee my sou wees om groot? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.

No comments:

Post a Comment