Saturday, 22 October 2011

Bill Gates Verleningen Plaatsen Windows Vista, voorspel die iPad (2006 Video)

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/TWv3UM5xpGo/:
gates

Vyf jaar gelede, was ek werk vir 'n Belgiese maatskappy wat die enigste weeklikse IT-tydskrif gepubliseer in die land , Data Nuus . Ek was nie 'n verslaggewer, maar in beheer van die aanlyn-media produkte. Toe dit aangekondig dat Microsoft stigter Bill Gates sou kom na Brussel, vir die eerste keer, toonhoogte Windows Vista te onderneming kliënte en vennote by die MS Business Innovation Event, ek het gespring op die geleentheid om die redakteur van die tydskrif te oortuig om te reël vir 'n kamera in die konferensie saal geplaas word sodat ons kan rekord sy praat.

Glo dit of nie, maar ek onthou eintlik 'n bietjie te argumenteer om te sorg dat dit gebeur. Maar uiteindelik het ek my pad en ons op band opgeneem wat ek glo is die enigste beeldmateriaal van Gates praat op so 'n geval. Ons sit dit op YouTube - ongeveer 'n maand nadat hulle verkry is deur Google , kom om te dink aan dit.

In elk geval, ek het nie die video gekyk sedert 2006, maar ek het oor hoe om e-pos my op die hoogte van die kommentaar op dit op 'n byna daaglikse basis vir die jaar (tot vandag toe). Daar is nou naby aan 1900 kommentaar op die YouTube-video, meestal te sê hoe vervelig Gates is - veral in vergelyking met Steve Jobs se aanbiedingsvaardighede - en hoe groot 'n drol Windows, en veral Windows Vista, werklik is.

Regter vir julle, maar ek doen 'n beroep om te luister na wat die man sê ook.

'N ruk gelede, het ek besluit om die video te kyk myself weer, en ek is getref deur' n paar van die dinge wat wat Gates het gepraat oor in daardie toespraak, so ek het gedink ek moet dit deel op 'n dag TechCrunch. Ek uiteindelik daarby uitgekom om dit te. Spring na 01:13 as jou tyd hierdie naweek is té kosbaar vir jou - ek het getranskribeer van dinge Gates het gesê dat die punt op onder:

Die vorm van die rekenaar is net so goed verander. Dit word kleiner, dit raak meer deurdringende. As ons dink oor die masjien op ons lessenaar is, dit is besig om 'n plat-panel toestel met' n baie groot skerm. Om die waarheid te sê, groter en groter, sodat ons kan kyk en te doen het met meer inligting.

Die draagbare masjien is dunner, ligter en kleiner, en in werklikheid is daar sal 'n tablet vorm faktor wat jy kan rond dra letterlik soos' n tablet papier. En dit is gemaklik genoeg is om te lees van die skerm as jy dit in jou hande, dat dit so goed soos 'n tydskrif,' n koerant ... die tradisionele manier van lees.

As ons dink oor die gebruik van daardie toestel vir 'n student, as dit kom neer oor die volgende vyf jaar. Om slegs 'n paar honderd dollar, en hulle sal in staat wees om te gebruik in plaas van die aankoop van handboeke, sal hulle kry digitale kurrikulum wat superieur is in elke opsig. Dit kan persoonlike word, kan wat video kan interaksie. Die wireless internet wat op daardie tablet gee dat die student 'n kans om die wêreld van die inligting in' n baie ryk manier om te navigeer.

As ons dink oor die toestel in ons sak, natuurlik het dit begin het as 'n suiwer stem toestel. Maar nou, met die kamera-soos vermoë, begin om kaarte te wys, bring ons ons e-pos, ons skedule, om ons digitale beursie, stoor alle van ons media, musiek en selfs video's wat ons wil neem om. Die toestel is verbasend kragtige. Trouens, dit het die krag dat selfs 'n rekenaar het net' n paar jaar gelede.

Ek moet daarop let dat ek goed bewus tablet rekenaars was

No comments:

Post a Comment