Wednesday, 19 October 2011

Kodering Spele in 48 uur

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PAE3tGfMsFo/coding-games-in-48-hours:
Die opponerende duim blog dek 'n 48-uur-lange "spel jam" by die Queensland University of Technology in Australië. Twintig spanne van die spel ontwikkelaars - 16 Indie en vier professionele - meeding oor 'n naweek' n funksionele spel wat gebaseer is op 'n paar doelbewus vaag sleutelwoorde, te bou. Hierdie artikel dokumenteer die dinkskrums en die vroeë prototyping werk. Uiterste: "Die spanne minder spraaksaam as die middernag nader en die individuele lede van die span het almal gaan sit in hul werk Almal lyk dit bepaal nie laat slaap oor te neem net nog het ek 'n toer van' n paar van die ander spanne neem Badgers word.. geanimeerde, been bewegings die eerste met 'n statiese liggame bo hulle ander spanne het geen kuns nie en net gekleurde reghoeke gebruik as hulle die meganika af Ander is steeds skets pragtige konsep kuns en kodering van die vlak van die redaksie.' om rond te beweeg van die kamer is om te hoor ewekansige brokkies van kreatiwiteit en wiskunde. of "As ons die z-as skuif, ook, kan ons dit doen" "Wat as ons daardie voorwerp prosedureel gegenereer." In hierdie een plek, is sestien speletjies kom in die lewe geroep wat nie eens konsepte agt uur gelede. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment