Wednesday, 19 October 2011

Feature: "Ek dink hulle is mal": Binne 'n 48-uur die stryd om die beste video-speletjie te bou

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/3z_jAkhyxW4/i-think-theyre-mad-inside-the-48-hour-battle-to-build-the-best-video-game.ars:

Waarom sou 'n mens kodering span ry hom tot op die rand van uitputting te skep' n volwaardige video game-een met ratels in die loop van 'n enkele naweek? Hoekom sal 20? Ons het ons man gestuur in Australië 'n 48 uur "spel jam" om uit te vind, en hy het terug gekom met' n ongelooflike 24.000 woord antwoord . As die lees van hierdie stuk maak nie jy wil om 'n skootrekenaar te sweep, en om iets te doen kreatiewe, kan jy dood wees binne. Hier is deel een van ons drie deel epiese, wat die spel ure se eerste aand; dele twee en drie oor die volgende twee dae sal volg.

Die drie klein woordjies

"Dit gaan alles oor die kos," sê Truna.

Dit is Vrydagmiddag. Ek is Queensland Universiteit van Tegnologie (QUT) se Kelvin Grove-kampus in Brisbane, Australië, waar 120 amateur-en professionele spel ontwikkelaars is oor 'n uitmergelende toets van stamina, senuwees, en gesonde verstand te onderneem. In 'n paar minute, om 16:00, sal hulle ontvang drie woorde. Dan, in die volgende 48 uur is, moet hulle dink, prototipe, en die skep van 'n ten volle speelbaar spel op grond van daardie woorde.

Truna is die meesterbrein van die min kompetisie-cum-sosiale eksperiment in hoe 'n mens heeltemal te breek. Sy is die Brisbane International Game Developer Vereniging hoofstuk se "antie" en 'n ontwerp-dosent by die QUT. Dit is geen oordrywing om te sê sy is sentraal tot die plaaslike game dev gemeenskap. Vandag, het sy by die kreatiewe energie om haar draaierig is.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment