Thursday, 27 October 2011

Die man het Nokia Phone ingebed in Vals Ledemaat

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0w7euC5H8IQ/man-has-nokia-phone-embedded-in-false-limb:


judgecorp skryf: "'n Britse man gebore met een arm het' n Nokia-selfoon beskuldigdebank ingebed in sy prostetiese ledemaat Blykbaar, Apple het geweier om 'n iPhone toepaslik aangepas vir die werk te hê van die artikel:." Mnr Prideaux, Wedmore, Somerset-Wes, het gesê: "Ek dink dit is die eerste keer wat dit nog ooit in die wêreld gedoen is - en dit is briljant. Ek kan nou oproepe en tekste net deur die gebruik van van my een hand, terwyl die telefoon sit binne-in my arm. Die telefoon slots vlot en veilig binne my been en is maklik verwissel, wanneer dit nodig is. Ek dink dit sou 'n klomp mense met' n prostetiese arms help - veral diegene wat nie gebore is nie met die gestremdheid. Mense wat motorfiets crashes en soldate wat ledemate verloor het, het nie - hulle kon almal voordeel trek uit hierdie "".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.

No comments:

Post a Comment