Monday, 26 September 2011

Weerstand 3 hoogtepunte waar die PS3 gebruikers ervaring verkeerd gaan

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/0d3Z_xs9Rmc/resistance-3-highlights-broken-ps3-user-experience.ars:

Weerstand 3 is een van die beste wedstryde van die jaar, en hoogs verwagte. Ek weet toe ek het my kopie wat ek het wat gamers van die hele wêreld sal doen ontvang: gehaas om dit te speel! En dit is wanneer dit my dood in my spore gestop: die Weerstand 3 Setup voel soos 'n onbedoelde begeleide toer van sommige van die mislukkings van die PlayStation 3, beide in terme van hardeware en aanlyn gebruikerskoppelvlak. Dit is wat gebeur het.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment