Monday, 26 September 2011

Dit Is wat die wen voel soos, Shaker Edition

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/z27jBQqurn8/:
photo

"Wat?" "Ons het om dit te ontwrig," Sarah kalm gesê. "Ons het geskree so hard het ons wakker geword het die gebou . "

Na die skree geëindig, die Israel-gebaseerde Shaker swot Burning Man planne vir TechCrunch ontwrig SF 2011 repetisies in San Francisco, ontwerp van 'n plan wat hulle wil koop,' n tyd (vra as hulle kon al 13 stigters op die verhoog) en daardie plan backfire (ons het gesê: "Ja.").

Na wat deur Erick vir hulle vertel dat hulle was een van die "mees vervelige aanbiedings wat ek nog ooit gehoor het" en die vertering van sy passievolle pleidooi woon, "Neem my saam met jou na Shaker, maak my voel ek is by die bar! In plaas van 'n lys van 25 bykomende funksies, gee my' n goeie ondervinding, "het die span 'n slapelose nag deurgebring het hul aanbieding te oefen voordat hulle gegooi op die verhoog.

"Die res van die storie is goed gedokumenteer , "sê Yonatan" Die musiek wat nie werk nie, die rekenaar wat vries net soos ons op die verhoog gegaan het, het die span in Israel deelneem binne Shaker dans op die bar, die vrystelling van die rooi hart aan die gehoor, en natuurlik Mike se - vol van takt -. aankondiging "

Dit is geen wonder dat in plaas van die bywoning van die after-party as wenners , die Shaker span net neergestort het in hul hotelkamer (foto bo).

Sê Yonatan, "Die ou in die prentjie is duidelik Andy, ons hoof van finansies ... Hy is die een terug te hou van elke dollar in ons maatskappy - hy kon nie laat gaan van die karton check totdat hy letterlik met dit gaan slaap."

Ag, dit is 'n gemors ja, en die akoestiek

[Xx] [xx] [xx]

Ja
O, ek het geen idee hoe daardie vlakke uit. Dit is ongelooflik.

No comments:

Post a Comment