Sunday, 11 September 2011

Vra Slashdot: Waar kan ek koop Regs Game ROMs?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dBNXLEQ2UV0/Ask-Slashdot-Where-Can-I-Buy-Legal-Game-ROMs:
PktLoss skryf: "Ek is geïnteresseerd in die bou van 'n arcade masjien, wat volg op die voetspore van Cmdr Taco onder andere Nie almal wat belangstel in die piraterij, ek nodig het om uit te vind iewers speletjies te koop. StarROMs wat gebruik word om die soort ding wat ek was te wees soek, maar met 'n ongelooflike kort katalogus MAME mense het' n paar beskikbaar vir gratis (nie-kommersiële), maar dit is nie van plan om my behoeftes te sate. Daar is 'n hele huis bedryf om hierdie doel te ondersteun nie. Mense is gereed om te verkoop my planne, kits, knope, vreugde, stokke, glas markiestente, en die hele masjien Dit is fantasties, maar waar kan ek kry die speletjies? Ek weier om te glo dat hierdie hele bedryf is gebou op piracy. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment