Thursday, 08 September 2011

Vra Slashdot: die beste programme om te leer uit?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-Ig33oPDkaA/Ask-Slashdot-Best-Programs-To-Learn-From:
Eerste keer vir indiener camServo skryf "Ek het C + + klasse in kollege en ek het gespeel rondom met sommige scripting tale. Ons het geleer die basiese van hoe om C + + werk met klein programme, maar toe ek sien groot oop bron projekte, ek nooit weet waar selfs begin om te probeer uitvind hoe hulle kode werk nie. ek wonder of enige van julle voorstelle het vir 'n paar mooi open source projekte om te kyk na' n idee vir hoe programmering werk in die werklike wêreld te kry, sodat ek kan begin gee Terug na die Foss-gemeenskap. " Waar sal jy begin?

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment