Tuesday, 27 September 2011

Vra Slashdot: beste manier om te leer oor die spel teorie en KI?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/76CRvKNNjok/Ask-Slashdot-Best-Way-To-Learn-About-Game-Theory-and-AI:
xmojox skryf: "Ek wil graag meer leer oor Kunsmatige Intelligensie en spel teorie Ek weet hierdie is beide groot dele van die studie, my belangstelling is egter in hoe hierdie invloed op besluite in die wêreld, politici, sakelui, en sal insluit. Algemene samelewing Ek is nie op soek na 'n loopbaan of enigiets nie, dit is net' n persoonlike belang van my Waar is goeie plekke om te begin in hierdie gebiede vir iemand wat vir hulle Ek is bewus van die Stanford on-line klasse?. maar dié werk nie met my huidige skedule. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment