Wednesday, 07 September 2011

Video: Leer oor die prent en kleur Modes Jou DSLR

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vBVeQfohP7Y/:
tut

DSLRs is 'n kragtige en gewilde instrument vir die maak van video, maar dit is waarskynlik dat baie min gebruikers van hierdie relatief nuwe produk kategorie diep gegaan het in die instellings. Net vir die neem van die foto's en die af en toe video, is die verstek van 'n boete, maar as jy belangstel om' n bietjie meer liefde in jou produksie, is dit die moeite werd om 'n paar tweaks wat jy kan maak om te weet.

Stillmotion het saam 'n insiggewende en goed gemaak min video beskrywing van die beginsels van die wit balans en' n paar obskure of verborge eienskappe wat jy kan gebruik om jou video te verpersoonlik, voordat dit selfs die SD kaart treffers.

Dit is Canon-spesifieke, maar nog steeds die moeite werd uitcheck as jy nuut is, sê, 'n Nikon of Pentax stelsel. Check dit uit:

Sure, sommige van die veranderinge nie werklik sigbaar is nie, tensy jy vir hulle op soek is na nie, maar selfs die klein dingetjies wat saak. Hulle kan ook invloed op die manier waarop jy dink, soos hy aantekeninge 'n paar minute in: jy begin met die merk van die temperatuur van die lig, te dink oor hoe om jou woonstel sou kyk met meer sonlig en minder tungsten.

Kleur is 'n kragtige instrument vir die uitdrukking, selfs wanneer jy nie weet wat jy doen. 'N Rukkie terug het ek per ongeluk het my kamera' n koel, wit balans, terwyl die skiet van buite in 'n warm middag lig, en al my foto's het' n ysige, helder gegooi wat op die eerste pla my, maar gou verheug my. Ek het nie gedink die egels en boeie en dinge wat ek as op soek na enige ander manier as die manier wat ek hulle sien geskiet het. Tog met 'n effense verandering in die omgewing, sou hulle heeltemal anders lyk. Ek het nie "korrekte" die wit balans na die feit, want dit het 'n unieke en interessante neem dat ek presies kan nie krediet vir.

Hulle gaan 'n tweede tutoriaal later in die maand vir na-verwerking van kleur effekte te hê. As jy nog nie gespeel met Light Room of Aperture (niks van Photoshop en die wil om te sê), jy is dit verskuldig aan jouself te gee een 'n drie. Die veelsydigheid van DSLRs het my laat val in die liefde met fotografie alles weer, en so nerdy soos dit klink, wetende dat my manier om spyskaarte en programme was 'n groot deel van daardie.

[Via Fstoppers ]



No comments:

Post a Comment