Wednesday, 07 September 2011

Carol Bartz bevestig haar eie afvuur van haar iPad

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Q-Aa3qAbRM8/:
0DdnP

Die titel sê dit alles. Wel, behalwe die feit dat Yahoo, uitvoerende hoof van Carol Bartz is blykbaar in die pad gesteek oor die telefoon. Hard. Dit is die nota Bartz net gestuur na Yahoo werknemers:

Vir almal,
Ek is baie hartseer om jou te vertel dat ek het nou net afgedank oor die telefoon deur Yahoo se voorsitter van die Raad. Dit is my plesier om te werk met almal van julle en ek wens jou net die beste vorentoe.
Carol
Stuur vir ons uit my iPad

Ons het in Junie opgemerk dat Yahoo rustig is op soek na 'n plaasvervanger vir Bartz - iets wat Yahoo (natuurlik) ontken, en ander press geëet tot . Yahoo het selfs gepraat oor ons post by hul vergadering van aandeelhouers en in wese noem dit "bullshit" . Snaaks.

Die moraal van die storie: Hoe weet jy 'n maatskappy is oor iets potensieel skadelike lê, selfs (en miskien veral) in' n amptelike hoedanigheid? As hulle monde beweeg.

Crazy dag. Hier is ons gunsteling Bartz oomblik .


Persoon:
Carol Bartz
Webwerf:
Maatskappye
Yahoo!

Op 13 Januarie 2009, was Carol Bartz aangewys as die nuwe uitvoerende hoof van Yahoo, daaropvolgende uitgaande uitvoerende hoof en stigter Jerry Yang. Voor by Yahoo as uitvoerende hoof, Carol Bartz uitvoerende ...

Leer meer

No comments:

Post a Comment