Saturday, 10 September 2011

Die taak van 'n hoof uitvoerende beampte by' n 200 persoon Maatskappy

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/syM18nKAlPM/:
seth-sternberg

Hierdie gas boodskap is geskryf deur Seth Sternberg, die CEO en mede-stigter van Meebo . Sy laaste gas boodskap is oor die werk van 'n pre-launch opstart uitvoerende hoof . In hierdie een, het hy bespreek hoe dat Job verander wanneer jou onderneming groei tot 200 mense.

Die taak van die hoof uitvoerende beampte by 'n 200 persoon maatskappy is redelik verskillend van die lewe Ek het 6 jaar gelede net voor Meebo van stapel gestuur. Dit is 'n veel minder oor wat ek doen en' n baie meer oor hoe ek ander in staat stel. In vandag se wêreld, as jy zoom uit na 'n makro-vlak, is daar drie dinge wat ek doen. 1. Strategie. 2. Mense. 3. Hulpbrontoekenning.

Strategie

Jy hoor altyd dat 'n deel van' n hoof uitvoerende beampte se werk is om te kom met die "strategie". Maar wat beteken dit werklik? In my wêreld luister, te sintetiseer en te kommunikeer.

Luister beteken vir almal te luister. Blogs, jou werknemers, die pers, ander entrepreneurs, durf beleggers, kliënte en gebruikers-iemand wat 'n interessante en insiggewende oogpunt kan hê op wat jou maatskappy doen. Rondgeslinger saam, die kiesafdelings vorm jou mark.

Sintetisering beteken die neem van al die dinge wat jy luister, die ontcijferen sein (10% van) van geraas (90% van), en aan te pas natuurlik gebaseer op die nuwe punte sien of nuwe inligting. Dit is selde dat jy die presiese strategie wat jy moet volg uit die sein te versamel, maar sit dit bymekaar en toe te pas om jou eie geheime sous en jy het jou wenner.

En laastens jy kommunikeer die nuutgestigte strategie (tot die mate wat jy besluit om die kursus aan te pas) op die mark - dieselfde mense wat jy luister. Aan die einde van die dag, is jy jou maatskappy se hoof verkope persoon. Aan beleggers, die pers, rekrute, kliënte en gebruikers. Jy moet al van hierdie mense jy luister na wat jy hulle gehoor het te oortuig, geïnternaliseer jy dit alles, en jy het met die wen-strategie.

Saam, ek noem hierdie drie stukke Die strategie Funnel. Jy luister, jy sintetiseer en te kommunikeer en dan begin jy al weer, luister na die terugvoer nadat jy.

Mense

So baie dinge gebeur op 'n daaglikse basis dat dit baie moeilik om te bly op die top van dit alles. Trouens, jy kan regtig nie. Nee, jy maak staat op jou span om werklik die eienaar van die stukke van die totale legkaart dat hulle verantwoordelik is vir. Dit verg baie dinge, top tussen hulle is vertroue.

Eerstens, wat jy nodig het om seker te maak jy het die reg om mense in die regte posisies. Beyond te verseker dat hul vaardighede (beide harde en sagte) reg is vir die rol, wat jy nodig het om seker te maak dat hulle voortgaan om te skaal in daardie rol, aangesien dit noodwendig meer kompleks is met die groei van die maatskappy. Iemand wat op 100 mense het 'n groot mag' n muur tref by 160 mense.

Tweedens, wat jy nodig het om seker te maak dat hierdie mense bemagtig word om hul dele van die show uit te voer. Baie van hierdie bemagtiging deur middel van inligting, wat natuurlik in die een of ander manier gekommunikeer moet word. Teenintuïtief soos dit mag lyk, om te verseker dat kommunikasie lyne is baie hoë bandwydte binne die maatskappy is een van die beste dinge wat jy kan doen om mense te bemagtig. Wel ... dat, en nie 'n micromanager.

Derde, wat jy nodig het om seker te maak jy het duidelik gekommunikeer word die sending na jou mense. Indien jou leierskap span verstaan ​​nie die missie of strategie, dan sal daar nooit hul onderskeie spanne. Kyk hoe vinnig vordering sal slyp tot 'n einde sonder' n duidelik geartikuleerde strategie in plek-dit sal nie mooi nie.

Vierdens, jy jou maatskappy se hoof recruiter. As een van ons

No comments:

Post a Comment