Saturday, 10 September 2011

Binne Austin se hoofstad in die Factory 2011 Demo Dag

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/da_yOYdJ02I/:
Capital-Factory

Editor's Nota: Jakob is 'n onderneming assosieer met Shasta Ventures . Voor by Shasta Jakob by Microsoft se BizSpark program gewerk het en was die "besigheid man" by VentureBeat . @ Jakob op Twitter Volg hier .

Dit was 'n absoluut perfekte dag in Austin die afgelope Woensdag,' n gematigde en winderig 89 grade. Die soort van die dag wat gelyk ryp met moontlikhede. Austin se opstart gemeenskap versamel en masse by die Universiteit van Texas die velde om te hoor van die vyf maatskappye debut uit Capital Factory , Austin se somer opstart versneller. Die gevoel is daar is optimisties en vol energie.

Die opstart gemeenskap in Austin is baie goed doen, indien die geleentheid was 'n aanduiding (in die middagsessie het ons ook gesien demos van 15 van die beste en helderste in Austin algehele). Hoewel relatief klein langs Silicon Valley of New York, die "Silicon Hills" het een van die mees hegte en samewerkende van enige wat ek ervaar het.

Hier is 'n vinnige blik op elk van die vyf 2011 Capital Factory maatskappye. Ons sien baie gepoleerde aanbiedings en met 'n gemeenskaplike tema van maatskappye werk op' n baie groot geleentheid, maar fokus op die aanvanklike verticals waar hulle kon wys traksie en om spoedige vooruitgang. Ek dink dit is 'n (goeie) artefak van Austin se pragmatisme, en sy sterkte in bemarking, verkope, en sake-ontwikkeling.

StoryMix Media is gestig deur die man en vrou span Ariane en Mike Fisher, StoryMix Media maak uiteindelik al die kort video's wat jy skiet met jou iPhone en Flip kameras nuttig . Dit is soort van soos Animoto vir video.

Met 'n eie backend motor-edit-en-splitsing tegnologie, StoryMix jou in staat stel om maklik te skep, te publiseer, en kort video's te deel met familie, vriende en Facebook. Neem 'n kleur-achtig benadering met hul komende iPhone app, hulle maak dit maklik vir mense op dieselfde gebeurtenis, soos' n troue, video's te neem en dit oplaai na 'n wolk-gebaseerde paneelbord wat gesamentlik in een samehangende video georganiseer en gepubliseer word by Facebook om al jou vriende te tag in hul verleentheid tafel dans oomblikke.

Die voorbeeld video's wat ons gesien het lyk groot. Die maatskappy is in die eerste fokus op die troues mark, wat is 'n duidelike keuse. Die maatskappy het ons vertel dat minder as 1 / 3 van alle troues het videografie, ten spyte van die tallose miljarde wat anders is bestee aan die geleentheid.

Kritiek: Terwyl hulle fokus op die fokus op 'n enkele vertikale, die bereik van winsgewendheid, en die verhoging van die engel geld kliënt verkryging bemarking aan algehele brandstof, dit is' n suiwer verbruiker speel waar jy die absolute afwesigheid van wrywing en jy wil off-etiket gebruik aan te moedig gevalle en kreatiwiteit. Hulle begin produk is geprys teen $ 99. Hulle moet 'n freemium model oorweeg om so veel moontlik gebruikers as moontlik te kry en later goeie inkomste generating vir premium-diens (sien: Animoto).

Helpjuice outomaties by jou maatskappy se hulp bladsy. Stigter Emil Hajiric is 'n 18-jarige wunderkind wat onlangs verhuis van Bosnie Austin.

Die meeste bevorder, is in die besigheid van die skep van 'n stewige maatskappy met' n ster kliënt ervaar, en as sodanig is uitgerust om vinnig te reageer op die produk of tegniese ondersteuning. Egter die ondersteuning span kry 24 / 7 deur algemene vrae wat kon maklik answere oorstroom

No comments:

Post a Comment