Saturday, 03 September 2011

Call of Duty se $ 50 per jaar subskripsie diens lui 'n duur toekoms vir die spel

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/wzL3b7yIGPY/:
elite_space

Die wêreld se grootste game franchises geword het om ondernemings vir hulleself World of Warcraft ondersteun 'n groot halo bedryf van goud boerdery en grys markte. Farm en sy ilk microtransactions het in miljoene . Die spanne wat die ontwikkeling van individuele speletjies soos Assassin's Creed of Gears of War, is groter as baie hele maatskappye. Dit is dus nie verbasend dat die spel hou aan om geopper.

Call of Duty is een van die mees populêre speletjies in die wêreld, en hoewel die verkoop van miljoene afskrifte van die spel op $ 40-60 is 'n ware bron van inkomste, Activi hoop dat hulle nuwe Call of Duty Elite diens sal bring in' n herhalende inkomste en tydren die fanbase. Maar sal aanvaar dat fanbase 'n jaarlikse bedrag van $ 50 fooi op die top van die spel self?

Deel van die Elite-dienste sal gratis beskikbaar wees, soos mobiele apps, stat deel van en analise, en die amptelike clan skepping. Maar net die betaalde gedeelte van Elite is gedetailleerde , en wat dit impliseer oor die nuwe gaming orde is 'n ewe opwindende en ontmoedigend.

Die primêre trekking sal die nuwe inhoud in die vorm van kaarte, modes, en vermoedelik wapens en karakter versierings. Daar sal ook daagliks gekeurde toernooie met pryse soos iPads. Activi beskryf 'n nege maande DLC seisoen met sowat 20 stukke van die inhoud -' n baie deur enige standaard nie, en miskien meer as wat selfs in die CoD se aanhangers is bereid om te maag. Baie ontwikkelaars is reeds daarvan beskuldig dat hy van die verkoop van die helfte van die wedstryd by die bekendstelling en die res oor die volgende jaar of so Doling, en hoewel die doos wedstryd sal waarskynlik genoeg wees vir baie, die klem op die na-aankope is ontstellend.

So ver, so voorspelbaar, maar die groter implikasies is meer interessant. Valve het gepraat oor "speel as dienste," maar hulle idee van DLC is effens minder geld-rooien as Activisions. Die Team Fortress 2 gemeenskap en die dekades van die add-ons wat hulle gedoen het, is nie 'n voorbeeld almal kan volg, maar jy is onwaarskynlik dat' n meer tevrede gaming community te vind in die wêreld. Die idee van Activi se plaas CoD prakties in die gebied van Second Life of alternatiewe realiteit speel as enigiets anders. Mense is reeds baie ernstig is oor hulle "loopbane" in aanlyn-speletjies nie, maar die sosiale integrasie wat ons nou sien (soos Battlefield 3's Battlelog, bo), die verhoogde vlak van integrasie met ander platforms, en die groot toename in geld betrokke maak Hierdie nuwe generasie van "groot" games redelik ernstige sake.

Dit is 'n bietjie soos die TV toe te voeg premie kanale soos Showtime en HBO terug in die dag. Jy soort van om dit te pleeg, en die gemeenskap wat geskep is parallel tot die meer aardse een behoeftes netwerke, maar baie meer toegewyde. Maar daar kan net so baie Vertoontye, veral as die geldeenheid in die handel is tyd. Iemand met geld kan bekostig om al die premium kanale te koop, maar met Call of Duty, wow, Halo, en so aan almal uit te brei hele wêreld om in te woon, 'n gamer kan net soveel doen . Hierdie tendens sal voortgaan nie, want daar is 'n hel van' n klomp geld in dit.

Sal ons ophou sien "tradisionele" speletjies wat net verkoop vir $ 50, en dan dit is dit? Iets het om te gee wanneer maatskappye soos klep en Activi meer kan bekostig om voorsiening te maak vir die geld (al is hulle meer kan uittreksel uit jou later). Die opkoms van goedkoop aflaaibare speletjies op XBLA en PSN blyk om 'n middeweg te bied. Ek sou verwag manier om meer titels tussen $ 5 en $ 20, treffers soos Braid en Bastion wat nie probeer om 'n platform te bou, net tel

No comments:

Post a Comment