Saturday, 03 September 2011

Android Tricorder vermoor deur CBS

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/guRyWPdICS0/Android-Tricorder-Killed-By-CBS:
Eerste keer vir indiener josn skryf: "Vandag is ek gevind het uit dat Moonlight se Tricorder app, wat ek altyd installeer op Android-toestelle, is weg Google ontvang 'n DMCA brief van CBS.. Ek is dit' n skande dat CBS dink dit moet 'n gratis dood te maak en open source projek om 'n add-minder app ek vir een' n boodskap gestuur op CBS verduidelik dat hierdie fan-gesteunde app is nie sleg nie, maar goed vir hulle, en hulle gevra om te heroorweeg, ek hoop, veral vir die outeur wat dit moet. spandeer baie tyd in hierdie inligting, wat hulle doen. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment