Wednesday, 03 August 2011

Zune HD kry 'n handvol van die Nuwe Apps

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/U5IPU8MAsuE/:
new-apps

Ja, jy lees die kop korrek. Die Zune HD , wat onlangs opgerol en in die Windows Tel 7 merk borged, ontvang het nie minder nie as nege nuwe apps. Ons het gehoor dat die bestaande Zune speletjies en programme sal oorgedra word na WP7 , maar miskien tydens dié proses het hulle besluit om af te borsel 'n paar wat nog in die boks gesit.

Die nuwe programme is meestal speel, tyd misbaksels as ek eerlik is, en terwyl ek dink nie almal gaan neute oor hierdie spesifieke app druppel nie, dit is altyd lekker wanneer nalatenskap hardeware sien 'n bietjie liefde.

As jy 'n Zune HD eienaar (seën jou hart) het, moet die nuwe apps opdaag, en word load able as jy net oop jou Zune-speler. Ek weet ek sal die aflaai van hierdie - my Zune HD is nog steeds baie sterk, en ek van plan is om te maak dit vir ten minste nog 'n paar jaar.



No comments:

Post a Comment