Wednesday, 03 August 2011

Facebook wil jou ongebore kind

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZWEhypCvmKk/:
Screen shot 2011-08-02 at 9.37.51 PM

Iewers in die afgelope week, Facebook slaan die skakelaar sodat jy jou ongebore baba te voeg tot jou lys van familie-lede deur middel van die "Verwag: Kind" opsie op Facebook profiele. Blykbaar te veel ouers "onwettige" vals profiele vir hulle nog unhatched nageslag is die skep van die opstel van hul valse babas se ouderdomme tot 13 in plaas van die negatiewe wat ook al, die minimum Facebook kan. Jy kan ook nie vra vir 'n beter kliënt verkryging strategie as om hulle haak terwyl hulle nog in die baarmoeder!

Natuurlik is dit baie belangrike nuus veroorsaak 'n Internet aardbewing, en as die naskokke getref hoofstroom media CNN verdeel in vier van die skerm! bokse (hieronder), sodat die vier vroue wat kundiges oor die onderwerp te verklaar dat jy swanger is, kon praat oor of die sosiale netwerk te ver gegaan het intussen Amerika is tegnies die stryd teen twee oorloë.

Maar miskien verwagtende mammas soos die sorg oor hierdie dinge, en dinge? Ek bedoel, hoe sal ek weet? My uterus is tans so onvrugbaar as die TS Elliot gedig hoop om 'n bietjie lig te werp op die onderwerp, het ek gevra inwoner TechCrunch swangerskap verteenwoordiger Sarah Lacy wat sy gedink het oor die verandering van Facebook, "Ek kon nie minder omgee vir dit. Enigeen wat is afstand na aan my weet reeds ek is swanger. "

Daardie perd het reeds uit die skuur, inderdaad.



No comments:

Post a Comment