Friday, 05 August 2011

Vroeë Kyk na <em>The Elder Scrolls V: Skyrim</em>

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/llPzOB6ebro/Early-Look-At-emThe-Elder-Scrolls-V-Skyrimem:
Bethesda planne om die nuutste Elder Scrolls spel, Skyrim, in November van stapel te stuur, en hulle het uiteindelik begin om die vou van die spel af te neem. 'N preview op Eurogamer verskaf inligting oor die spel se bestry, die UI, en verkenning van die spel wêreld. Uiterste: "RPG's stuur jy in die spyskaarte meer as byna enige ander wedstryd genre, so dit is vreemd dat meer gedink het nie in voorraad ontwerp nie, maar as ek speel rond met die magte, wapens en items om my las te verlig is dit duidelik dat Skyrim is 'n welkome uitsondering Die geneste spyskaarte is byna so goed as iPad bladsy dunbier toeganklik, en opgevolg deur hulle te word is vinnig en skoon. Jy kan gunstelinge, rus items om óf hand, en dinge in detail te ondersoek. Meer as een keer tydens my kort hande -Ek het 'n voorwerp te kyk vir' n leidraad na 'n legkaart, of lees' n dokument te draai, en dit is alles gedoen sonder om te gaan na 'n verskillende skerm of enigiets meer kompleks as wikkel stokke en slaan' n gesig knoppie. Dit is maklik om te dink dat 'n, soos dit in Oblivion of Fallout kan geskeer uur die gemiddelde speler se werklike spel-tyd af. Soos dit is, is dit red waardevolle sekondes in my hande-op, en sekondes is my valuta vandag, so dankie jy na wie by Bethesda ontwerp is om die voorraad. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment