Friday, 05 August 2011

O goeiste: Die HP touchpad 16GB Op Woot Vir $ 379

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AP5Nut5hxXk/:
HP_TouchPad_9_7__16GB_Wi-Fi_tabletms3Detail

Onthou toe ek gesê het ek gedink HP sy verkope was telegraphing met die touchpad pryse? En hoe ek gesê het, het die toestel is $ 100 van hierdie naweek af? Wel óf HP is nie die verkoop van enige touch al ooit of hulle is op 'n paar donquichotachtig ras aan die onderkant met betrekking tot elke ander tablet daar buite. Jy sien, die touchpad is $ 379 op Woot vanoggend .

Ek is lief vir Woot. Beste winkel site ooit. Maar Woot (algemeen) waar gadgets gaan om te sterf. Dit is waar jy 'n $ 99 smartphone dat die res van die wêreld wou nie, of' n mislukte vervaardiging eksperiment dat niemand wou koop kan kry. Dit is nie altyd dat die manier (Wine.Woot, byvoorbeeld, is net die teenoorgestelde van wat ek beskryf het: 'n fyn saamgestel, slim webwerf vir goeie wyn), maar dit is dikwels die manier.

Dit gesê, is duidelik Woot het 'n paar te trek en vir HP hulle rat te sit op daar is' n groot deal. Maar ek is bekommerd dat hierdie skuif sal 'n stadige en geleidelike erosie van WebOS verkoopsyfers induseer. Laat dit te HP ons almal te lei in 'n ander netbook rathole cheapening die mobiele rekenaar ondervinding totdat dit in duie stort onder dit se versuim om waarde toe te voeg.

via TopolskyCorp



No comments:

Post a Comment