Monday, 29 August 2011

Vooroordeel beligting en jou rekenaar monitor: $ 13 vir meer gemaklik speel

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hXoOTNQZUg0/bias-lighting.ars:

Dit is moeilik om te staar teen 'n rekenaar monitor vir ure ná donker, met die res van die ligte afgeskakel in jou huis of kantoor. Maar dit is hoe baie van ons speletjies speel, myself ingesluit. Wanneer Antec aangebied om te stuur die soundscience halo 6 LED vooroordeel verligting kit - wat is 'n lang amptelike naam-ek het niks om te verloor . As dit nie werk nie, ek kon skryf 'n kort, snarky pos ontslaan dit as misleiding. As dit wel werk, sal my oë meer gemaklik.

Die produk van $ 13 het in 'n klein boks, en dit het onder' n minuut om te installeer. Jy kan eenvoudig verwyder die gom steun van die 14,5 duim van LED-beligting is, heg aan die agterkant van jou monitor, en koppel die kabel aan 'n leë USB-poort. Die strook verlig, het ek gaan sit, en begin 'n epiese ses-uur speel sessie vir my Deus Ex: Menslike Revolusie hersiening .

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment