Monday, 29 August 2011

Feature: Hoe loop die nuwe media-sentrum sagteware op jou oorspronklike Apple TV

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/rDHrK8uJ6mE/how-to-put-boxee-or-xbmc-on-your-original-apple-tv.ars:

Vir my is die verkryging van nuwe gadgets is pynlik maklik aflaai ou is moeiliker. Die voorspelbare gevolg: 'n kas, garage, of kelder vol van veroudering, maar nie heeltemal verouderde tegnologie. As 'n Ars leser, kan jy waarskynlik verband hou.

Ek het onlangs tydens 'n spelunking ekspedisie in die dieptes van my huis kantoor kas gehardloop in my eerste-generasie Apple TV. Na die opgradering na 'n tweede-gen Apple TV verlede jaar, ek het eintlik vergeet die ou een was daar. Die herontdekking gewekt my nuuskierigheid. Alhoewel ek al lank vermy uitvoerende jailbreaks op my Apple-produkte, die ou Apple TV het my 'n kans om uit te vind wat anders wat ek kon sien oor hierdie ding langs die inhoud van die iTunes.

Jy kan selfs allerhande ander inhoud op 'n ou Apple TV kyk as jy bereid is om te geknoei. Die twee mees gewilde sagteware interfaces is 'n weergawe van Boxee en' n weergawe van XBMC, beide ontwerp vir die oorspronklike Apple TV. Hier, ek bied jou 'n kroniek van my eie ervaring is die twee oplossings, en jou wys hoe om dieselfde te doen.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment