Friday, 01 July 2011

Zynga en Facebook: Bid dat hulle nie verander die Deal Enige verdere

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/C6uXOvTPmus/:

Minute gelede, sosiale spel reuse Zynga geliasseer sy veel-verwagte S1, begin die pad na 'n beurs in wat dit is op soek na $ 1 miljard verhoog. Ons is tans kam deur middel van die dokument, wat lê 'n paar van die maatskappy se belangrikste statistiek en finansiële state vir die eerste keer. En daar is 'n duidelike tendens: die woord "Facebook" verskyn in die dokument' n paar 204 keer (Google horlosies in op 10).

Die redes vir daardie moet duidelik wees vir almal wat nagespoor Zynga se opgang tot sukses: die maatskappy is wat gekoppel is aan die heup by Facebook Platform. Dit maak staat op Facebook se virale kanale, soos Nuusvoer en kennisgewings, te help om sy speletjies groei. Dit is afhanklik van Facebook se Krediete vir monetization (Facebook nou kragte alle speletjies Krediete te gebruik). En dit is onderhewig aan enige veranderinge Facebook maak van die bepalings van die diens, of tweaked dit maak aan die manier waarop aansoeke kan interaksie met gebruikers. Met ander woorde, is Zynga waarskuwing beleggers dat indien Facebook veranderinge die terme van hul verhouding, sal hulle ly.

Maar daar is een moontlike vang: 'n addendum wat herhaaldelik verwys na die hele S-1 wat sorg vir' n 70/30 split tussen Zynga en Facebook op items gekoop het met behulp van Facebook Credits. Die feit dat 'n ooreenkoms bestaan ​​nie nuus is nie - Zynga en Facebook aangekondig dat hulle een het vervalste verlede jaar na Zynga gedreig het om die platform te verlaat. Maar die terme van hul ooreenkoms is 'n raaisel. En dit lyk asof hulle nog steeds is.

Hier is die artikel wat gaan in die meeste detail oor die finansiële terme van die ooreenkoms:

Facebook Krediete is Facebook se eie virtuele geldeenheid wat Facebook verkoop vir gebruik op die Facebook-platform. Onder die bepalings van ons ooreenkoms, Facebook stel die prys betaal vir ons spelers Facebook Krediete en versamel die kontant uit die verkoop van Facebook Credits. Facebook se huidige gesê gesig waarde van 'n Facebook Krediet is $ 0,10. Vir elke Facebook Credit gekoop deur ons spelers en verlos in ons speletjies, Facebook take aan ons $ 0,07, wat is die bedrag wat ons erken as inkomste. Ons erken inkomste na aftrekking van die bedrae wat behou word deur Facebook, omdat ons nie die prys van Facebook Krediete verkoop aan ons spelers te stel.

Dit is redelik maklik (alle ontwikkelaars is tans aangebied om die 70/30 sny), maar die S-1 verwys na 'n paar ander aspekte van die transaksie wat nie beskryf in die S-1 - naamlik dat dit funksioneer onder modified Voorwaardes vergelyking aan ander ontwikkelaars (my klem).

In 2010, ons het in 'n addendum met Facebook dat modified Facebook se standaard terme en voorwaardes vir die wedstryd ontwikkelaars as hulle van toepassing is op ons en wat geld vir die bevordering, verspreiding en die werking van ons speletjies op Facebook. In Julie 2010, het ons begin migreer na Facebook Krediete, en teen April 2011, het ons verhuis al ons wedstryde op Facebook by Facebook Credits.

Wat ook al die terme aangepas is, het hulle duidelik ontken nie Zynga se huidige vertroue op Facebook.

Al die S-1 se finansiële aangemeld nadat die eerste af te trek Facebook se daling van 30% wanneer betrokke nie, maar dit lyk nie soos Zynga breek net hoeveel van hul inkomste gegenereer deur Facebook, wat is byna seker 'n groot meerderheid. Ek is seker dat beleggers sal wees nuuskierig oor wat - en ek wil ook graag weet presies watter soort voordele wat die addendum gee Zynga oor sy mededingers. Omdat op Facebook, funksies selfs dat 'n gesonde mineur, soos toegang tot sekere kennisgewing kanale, kan al die verskil in te help om' n spel aanleiding tot groot populariteit maak.

Natuurlik, Zynga is nie presies sonder hefboom. Die compan

No comments:

Post a Comment