Friday, 01 July 2011

Sendoff: Jon "Hannibal" Stokes optogte sy olifant leër uit Ars

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/fUlut41UFCs/send-off-jon-hannibal-stokes-marches-his-elephant-army-away-from-ars.ars:

Dit is 'n swaar dag vir Ars: ons eie Jon Stokes is weg te trap van sy dag-tot-dag-rol met Ars' n gasheer van nuwe geleenthede na te streef. En ons stuur hom af met dankbaarheid vir sy goeie diens aan ons gemeenskap en beste wense vir die toekoms.

Dertien jaar is 'n ewigheid online, maar dit is hoe lank NUUT is skop die strate rond, geritsel sy eie styl van tegnologie dekking en gemeenskap. En in die dertien jaar, een van my beste besluite wat ek gemaak het as die stigter en redakteur-in-die hoof van Ars was uit te reik na Jon Stokes, 'n kollega van my in IT aan die Harvard, hierdie dier van' n werf aan te sluit by sy geboorte . Dit was die somer van 1998, was ons in ons vroeë 20s, en het die noodlot het ons albei op 'n crappy kelder in Rockefeller Hall in Cambridge, Massachusetts. Ek het so pas aangestel as Systems Architect, en Jon besig was op 'n Access-databasis projek. Vir sommige vreemd rede, in tussen die IT-werk, die studie van die klassieke Griekse en getob oor die goddelike, het ons altyd moes stoom verlaat vir NUUT.

Jon het my eenkeer vertel dat 'n deel van sy belangstelling in Ars was gewortel in' n begeerte om sy skryfvaardighede, wat altyd beter as wat hy toegelaat om te slyp. Dit was 'n gedeelde motivering, eintlik: Jon en ek was albei nagraadse studente aan die Harvard studie van die antieke Christendom, en by die tyd, ons albei het gedink ons ​​loopbane lê in akademie, nie' n com.. Vir baie jare het beide van ons Ars gesien as hierdie "ander ding wat ons gedoen", nie een van ons besef dat dit was, in werklikheid, die ding wat ons die beste gedoen het, en die ding wat ons betaal die meeste aandag.

In daardie vroeë dae, of by ons afgeleë kantoor by Sullie's in Somerville of by een van die vele Indiese buffet ons vergaan, Jon en ek sien hoe bel opstaan ​​en pop, giere kom en gaan, en 'n Ars gehoor groei in' n manier wat was ongelooflik beloon. Ons het selfs uit persoonlike lenings (nie VC geld) om die webwerf te dryf wanneer dinge taai het na die com borrel. Gebreek het. Maak nie saak hoe sleg dinge het, en maak nie saak wat persoonlike uitdagings gekonfronteer ons, ons bedien NUUT as beste wat ons kon. Ek beskou myself gelukkig Jon Stokes te hê as 'n mede-stigter van Ars Technica, en' n fan van Ars moet op dieselfde manier voel.

Ons is nie om totsiens te sê Jon, hy sal aanhou vryskut werk te doen vir Ars, asook werk vir ander Wired.com en sonder twyfel. Maar hy verlaat Ars in sy sterkste ooit posisie: ons personeel is top, inkomste en verkeer is te alle tye hoogte, en ons is opgewonde oor die toekoms. Join my in wat Jon bonam fortunam!

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment