Friday, 22 July 2011

Turkse Privaat winkel site Trendyol Tellings 'n groot ronde van KPCB, Tiger Global

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/7YzS9sXgvMs/:

As daar is een ding wat ek hou hoor oor en oor wanneer die Europese opstart toneel, dit is dat beleggers wat is ernstig nie soek by die Turkse mark kan ontbreek word uit oor sommige van die vasteland se grootste digitale maatskappye in die volgende 10 jaar.

My plan is om te gaan na Turkye 'n dag en hierdie ontluikende opstart ekosisteem van naderby te ondersoek, en ek hoop dat die reis wat my aan sommige van sy pragtige stede en pragtige strande neem.

Ek afdwaal, ek afdwaal.

Ons bronne in Turkye (plaaslike tegnologie blog Webrazzi ) vertel ons Kleiner Perkins Caufield & Byers en Tiger Global tussen belê het $ 25 miljoen en $ 30 miljoen in private winkel site Trendyol .

Die Kleiner Perkins belegging waardes berig word die Istanbul opstart teen sowat $ 150 miljoen.

My Turkse is 'n bietjie verroes, maar kyk na die site ek gaan om te aanvaar dit is die plaaslike weergawe van die hou van Vente - sfeer , verguldsel, Anderkant die rak en HauteLook. Daar is ook Google se Boutiques.com , eBay se mode-winkel en Amazon se MyHabit , natuurlik.

Volgens Webrazzi Trendyol opgewek het vroeër 'n $ 2 miljoen en' n $ 10 miljoen deur, en dat sommige van die aandeelhouers gewissel as gevolg van die derde ronde van finansiering.

Dit is na berig word die eerste belegging Kleiner Perkins in Turkye gemaak het.



No comments:

Post a Comment