Friday, 22 July 2011

Spotify Om dooie, en skakel?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/KABzRplatuE/Spotify-To-Bait-and-Switch:
hype7 skryf: "Die Harvard Business Review, van alle plekke, is die bestuur van 'n storie wat daarop dui dat die Spotify kan staatmaak op' n dooie & skakelaar strategie - of dalk het een afgedwing deur die platemaatskappy uit die artikel:." Spotify kry al die inhoud van die dieselfde plek enigiemand anders nie - dieselfde bedryf wat gedwing om prysstygings op ander aanlyn-dienste sodra hulle suksesvolle Dit lyk ten minste gedeeltelik wat gebeur het met Netflix verlede week ten minste in die geval van die bestaande. 'n à la carte musiek, as jy nie soos die nuwe prys, doen jy nie die nuwe baan te koop Spotify se wêreld, as jy nie die nuwe prys wil hê, daar gaan jou musiek biblioteek. Of, indien Spotify probeer om op te staan ​​vir sy gebruikers, die etikette kan net trek die liedjies en songs verdwyn eenvoudig. ""

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment