Thursday, 28 July 2011

Totango start publiek Beta, verhoog $ 3,8 miljoen aan Hulp SaaS Maatskappye Drive Verkope

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/o5-Ztwxy3UA/:

Totango , 'n realtime platform wat jou toelaat om sagteware-as-a-diens (SAOS) maatskappye hul kliënte beter te verstaan, het vandag aangekondig dat dit' n $ 3,8 miljoen ronde van die reeks 'n befondsing, gelei deur gesluit het Pitango Venture Capital en Tweeling Ventures. Die Israeliese opstart sal sy jongste inkorporering van kapitaal gebruik om die oprit van die verhuring en bemarking pogings.

Die maatskappy is amptelik ook die aankondiging van die bekendstelling van sy openbare beta, wat daarop gemik is om in staat te stel om verkope spanne beter te verstaan ​​hoe die huidige kliënte of voornemende kliënte om hul diens is in realtime gebruik om meer effektief te bestuur kliënt gesprekke en betrokkenheid. Vir nou, die diens is heeltemal gratis. Op die pad, Totango beplan om die platform om die hele kliënt Lifecycle aan te spreek te skaal, en sal pryse vlakke, maar op hierdie punt is hoofsaaklik gefokus op die optimalisering van die manier verkope spanne, spesifiek, is interaksie met hul kliënte.

Om dit te bereik, is die startup kan SaaS maatskappye die vordering van 'n voornemende kliënt, van die nuwe kliënte op te spoor gedurende hul vroeë interaksies met die diens, of van bestaande kliënte - om beter te verstaan ​​elke fase van die gebruiker se betrokkenheid. Sales spanne kan die status van 'n kliënt in' n oogopslag, segment kliënte in die pyplyn is gebaseer op die gebruik daarvan profiel, soos byvoorbeeld watter modules gebruik word, wanneer en deur hoe baie mense, en hoe baie tyd bestee word interaksie met daardie modules.

Totango bied ook 'n "persoonlike daaglikse Digest", wat spanne' n verslag oor hoe die op-track of af-track verteenwoordigers in die onboarding van nuwe kliënte en stel aksies wat geneem kan word om die moontlikheid van 'n verkoping te verbeter. Spanne kan ook aktiwiteite bladsye, wat bied rekening geskiedenis oor die loop van 'n kliënt se levenscyclus, kennisgewings en waarskuwings van die kliënt status updates, sowel as realtime dop van die kliënt gebruik tydens en na die proewe.

Maar miskien is die mees opvallende kenmerk in die startup se nuwe beta is die integrasie met inheemse Salesforce.com apps, wat agent kliënte in staat stel om voort te gaan werk binne dieselfde apps hulle het gewoond geraak aan, met die bykomende voordeel van 'n breër stel gereedskap om verkope uitkomste te verbeter. Op dié manier Totango die interaksie met die kliënt data binne die verkope span se bestaande CRM gereedskap in staat te stel om hulle meer effektief gratis omskakelings van verhoor, laer verkrygingskoste van kliënte, en die verhoging van die behoud en hernuwings verhoog.

"Die meeste SaaS pryse modelle is gebaseer op die inskrywing of gebruik, wat dit moontlik maak om kliënte op te hou om is - en ophou betaal vir die diens te eniger tyd," sê Guy Nirpaz, uitvoerende hoof en mede-stigter van Totango , via die Totango blog. "Dit, plus lae skakel, mandate wat SaaS maatskappye voortdurend kliëntetevredenheid en die verbetering van die waarde wat gelewer word".

Nirpaz het voortgegaan om te sê dat die verbintenis tussen die kliënte en hulle SaaS maatskappye bly redelik indirekte, met 'n gebrek aan kliënte besoek, verkope bel, en algehele interaksie. Sonder hierdie soort van 'n werklike mens-te-menslike interaksie, maatskappye dikwels nie hul kliënte om werklik te verstaan, het hy gesê.

Tog, te danke aan die vermoë om SaaS maatskappye huidige en potensiële kliënte op te spoor en te analiseer, wolk-gebaseerde sagteware maatskappye het 'n been-up oor hul tradisionele eweknieë. So het die stigters het 'n reeks van gereedskap wat hulle glo sal verkope spanne toelaat om hul effektiwiteit te verhoog deur die verbetering van die sukses persentasie en die bestaande kliënte gelukkig te hou.

Vir meer inligting oor Totango Check uit die video hieronder:

No comments:

Post a Comment