Thursday, 28 July 2011

Met 'n beurs op die horison, voeg Trulia Sosiale Aanbevelings vir Real Estate Professionals

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/iKsF1BY9cwU/:

By die verkoop of koop van van 'n huis, werk met' n betroubare, gesertifiseerde makelaar of agent is uiters belangrik. Oor die algemeen vind jy vertrou makelaars deur die woord van die mond, of dit nou deur 'n buurman, vriend of kontak. Maar meer en meer verbruikers kyk aanlyn volledige lys te kry en te verkoop, verkryging persoonlike aanbevelings kan wees uitdagend. Real Estate soek enjin Trulia is die toevoeging van nuwe sosiale funksie wat ten doel het om mond-tot-mond verwysings vir makelaars en professionele mense in die eiendomsbedryf om te dupliseer.

Trulia Sosiale Soek bring in wese die verbale onderskrywing van 'n voorkeur-agent Trulia en Facebook, help verbruikers ontdek vertrou real estate professionals deur die soek van hul Facebook sosiale netwerk vir agente en makelaars hul familie, vriende en kennisse raai. Basies die funksie kan verbruikers hul agent op Trulia en Facebook om gelyktydig aanbeveel.

Hierdie agent endossemente dan help om die bou van 'n persoonlike lys van aanbevole agente vir mede-verbruiker as hulle' n soektog Trulia se Kry 'n Pro-gids. Wanneer 'n gebruiker soek en logs met Facebook, sal hulle enige agente wat hul vriende of vriende van vriende beveel sowel as hoogs aanbeveel agente in die Trulia gemeenskap.

Aanbevelings word ook aan die agent se Trulia profiel verbruiker se Facebook-profiele en hul vriend se Facebook News Feeds gepubliseer. Op 'n agent se bladsy, sal jy in staat wees om te sien indien hy of sy deur vriende, familie of' n kliënt word aanbeveel. Agente kan ook versoek om die aanbevelings van vriende en kliënte via Trulia.

Trulia sê dat terwyl sommige van sy mededingers (di Zillow) reeds graderings vir agente en makelaars het, het die maatskappy is besig om 'n maatskaplike komponent by te voeg aan die aanbevelings wat skep' n groter gevoel van vertroue tussen die kliënt en die agent. Plus, Trulia glo dat die aanbevelings moet verder te gaan as 'n ster-gradering, en moet sluit in verhouding tot die makelaar / agent, en detail op die interaksies (dws' n huis verkoop, tydperk, professionele wyse).

Natuurlik is, Trulia se toekoms is in die kollig as gevolg van die onlangse IPO van een van sy belangrikste mededingers, Zillow. 'N' n beurs is beslis op die horison, het die maatskappy sê vir ons. Trulia, wat winsgewend is , het slegs opgewek $ 32,8 miljoen in befondsing (in teenstelling Zillow opgewek $ 87 miljoen). Verlede jaar het die maatskappy verkry geo-data opstart Movity, en die verkeer het stadig maar seker groei sedert verlede jaar. In Junie 2011, Trulia het 9.1 miljoen unieke bezeokers in vergelyking met 5,4 miljoen unieke besoekers in Junie 2010, volgens comScore.

[Crunchbase url = "http://www.crunchbase.com/company/trulia" name = "Trulia"]


No comments:

Post a Comment