Friday, 15 July 2011

Studie: advertensie netwerke Nie Honoring Doen-nie-Track

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/k--0ifsGnGk/Study-Ad-Networks-Not-Honoring-Do-Not-Track:
itwbennett skryf: "Volgens 'n nuwe studie van Stanford Universiteit se Sentrum vir Internet Society, byna die helfte van die Network Advertising Initiative (NAI) lede dat Stanford studeer links dop van koekies in plek na' n gebruiker gekies uit targeted advertensies. NAI se uitvoerende direkteur het gesê dat met geen konsensus oor wat doen-nie-track beteken, advertensie netwerke voortgaan om data in te samel vir besigheid om ander redes as die verskaffing van geteikende reklame "Onder die NAI self-regulerende kode, maatskappye verbind tot die verskaffing van 'n opt uit na die gebruik van aanlyn-inligting vir aanlyn gedrag reklame doeleindes, "het Curran gesê." Maar die NAI-kode het ook erken dat maatskappye soms nodig het om voort te gaan om die data vir operasionele redes wat apart van die fokus van advertensies wat gebaseer is op 'n gebruiker se aanlyn-gedrag in te samel. ""

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment