Friday, 15 July 2011

E-Lite elektroniese sigaret review: niemand ooit gesê gesonde was heerlik

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/07/15/e-lite-electronic-cigarette-review-no-one-ever-said-healthy-was/:
E-Lites Review
Ek het die ongelukkige onderskeid wat mense disgustedly verwys na as 'n "roker." Ek verkies persoonlik, tabak inaseming entoesias - maar idioot werk net so goed. Vir meer as die helfte van die tyd het ek onder my eie krag is asemhaling, ek voel die behoefte om van tyd tot tyd onderbreek die lewendmakende vloei van suurstof met 'n heerlike, maar kanker veroorsaak mengsel van koolstofmonoksied, nikotien en teer . Seker daar is tandvleis en kolle en selfs die pille wat kan vermoedelik help jy skop die nare gewoonte om nie, maar, ek is 1 / 21 eeu man, en ek het 'n een-en- twintigste eeu oplossing. Tik die elektroniese sigaret . Hierdie "rooklose" nikotien lewering toestelle is nie presies nuwe nie, maar ons het gedink dit was oor die tyd sit ons een deur middel van sy treë en vir my om te probeer (weer eens) om op te hou rook. So, ek het 'n "pack" van die nuutste aanbod van die Britse maatskappy E-Lites gegryp en' n paar weke deurgebring om die nuutste tendens in rook tegnologie 'n go.

Continue reading E-Lite elektroniese sigaret hersiening: niemand ooit gesê gesonde was heerlik

E-Lite elektroniese sigaret hersiening: niemand ooit gesê gesonde heerlike was oorspronklik verskyn op Engadget on Fri, 15 Jul 2011 15:13:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron E-Lites elektroniese sigarette | E-pos hierdie |

No comments:

Post a Comment