Monday, 04 July 2011

Sosiale Studies

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YOPO2SAuNtc/:

Menings oor Google se nuwe maatskaplike inisiatief blyk te wees stadiger. Die algemene konsensus is dat Google 'n paar goeie werk gedoen het in te vermy waar hulle laat val die bal in die vorige pogings. Ook 'n paar goeie werk in die skep van' n manier om vinnig opgevolg deur 'n reeks van mense uitsig. En 'n wonderlike video hulpmiddel wat herinner aan die vroeë dae toe ons almal bymekaar om kampvure die wind te skiet.

Die vroeë drade is voorspelbaar self-referensiële, net soos wat hulle gewees het om vir elke nuwe startup diens by hierdie punt in die siklus. Met Twitter, ek skuil vir maande totdat die intydse kommunikasie bus wat 'n opening vir Friendfeed. Nog in daardie fase met Vierkantig, wat aansluit by ander IOS apps op die push kennisgewing bus as wat effektief is 'n diens aan my. Facebook is meestal 'n e-pos diens

Dop die Google uitrol is verrassend maklik met Twitter. Ek hou dink daar is 'n paar verborge bronne van inligting in die sirkels kommentaar stroom nie, maar vir die grootste deel van die waarde bly by die poskantoor of aandeel vlak. Techmeme geabsorbeer die punch deur die Saterdag nag van die vakansie naweek. Sommige gevolgtrekkings gebaseer op hierdie vroeë data:

  1. Horeca suksesvol sal wees, maar onmiddellik gekloon deur Facebook + Skype hierdie week. Dit sal die prys naby aan nul ry, met advertensies en gamification die verskaffing van die inkomste-steun vir die dienste vir verbruikers.
  2. Google sal die bullet te byt en oop tot IOS. Blameer die AppStore werk net tot die diens uitbrei na die eerste golf, na dat 'n HTML 5 weergawe sal moet volstaan ​​vir alle maar kennisgewings te stoot. Met IOS 5 gestuur in twee maande, geen tyd Android bemarking te speel.
  3. Google het ironies genoeg het hulleself in die posisie om 'n reuse-beta toets vir Microsoft na te dink as hulle probeer en finesse van die ineenstorting van die kantoor. Veel te verkry van Google se tip-toeing om Gmail en sy versuim om te integreer sosiale, maar Microsoft sal nie luister nie.
  4. Twitter behou beheer van die @ noem wolk, wat geen parallel implementering in sirkels, benewens die gebruik van die sintaks. Soos Ray Wang vra, waar's die Venn-diagram instrument?
  5. Waar is die ontwikkelaar aansporing om te bou op die top van hierdie? Android, natuurlik, maar as so baie van die API strategie is nog nie duidelik waarom dan het hulle skip dit nou in plaas daarvan om te wag?
  6. Die laaste vraag te beantwoord nie, want blykbaar Google sien 'n mededingende rede, of dit' n ander manier, swakheid in sy padkaart te sit. Geen reaksie op iTunes Match, Apple TV / airplay, Platenspeler, iPad, nie-Flash momentum, FaceTime in horeca, ens Intussen kruis-mobiele video klets is vertoon in die AppStore.
  7. Hoekom sny die leeue-aandeel van die tablet mark toe is dit die grootste enkele rede waarom mense wis enige vorm van bal spring in die sosiale? As Larry Page is al oor Kringe et al dan wie se minding die ChromeOS winkel? As 25% van die bonusse is wat gekoppel is aan sosiale, hoe die ander 75% af te breek?
  8. Miskien is 25% Android, 25% soek, 15% Apps, en 10% Chrome. Waarskynlik volhoubare terwyl die ry van die sosiale golf, maar waar is die ontwrigtende energie vloei? Moenie vergeet dat Gmail het uit 'n off-soek poel van talent en hulpbronne. Binnekort sal ons in staat wees om die geleentheid koste van hierdie poging te bereken.
  9. Facebook en Twitter sal nie omgee e-pos gaan nie, maar Microsoft en Google sou. Nie goed hierdie spanmaats te hê.
  10. Ek het nog nooit gebruik Twitter lyste. Ek het nie na vriend gesegmenteerde Facebook lyste nie. Maar selfs minder wil ek microcast te gesegmenteerde Sirkels. Ek geniet die toets van die grense van dit wat mense sal duld nie in 'n enkele stroom, soos jy kan seker sien op Techcrunch kommentaar hier. Iets gery die goedkeuring op Twitter nie net ten spyte van 140 karakters en 'n openbare stroom, maar as gevolg van wat k

No comments:

Post a Comment