Monday, 04 July 2011

Sal ons kleinkinders vra Wat Die Heck Facebook Someday Was?

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/eXd4rE2QtIs/:

Ten spyte van Facebook se relatiewe lag in sy omhelsing van die musiek industrie, musiek videos en Facebook lyk soos 'n ding. Die nuutste en mees hoofstroom van die voorbeelde is die stroperig soet "Unfriend Jy" deur Greyson Chance, 'n Bieber-a-like wat was gepas ontdek op YouTube.

Die mees botsende ding oor die lied? Kans se genormaliseerde en emosionele gebruik van die term geskep "Unfriend" as 'n werkwoord.

Ernstig deur, tiener-angs is nou anders; Toe ek dertien was sou ek by die huis bly, vasgenael deur my pienk en pers plastiek skakel (ek het gesogte tweede lyn in my kamer) wag vir 'n seun te bel. In die ouderdom van die iPhone, die kinders kan net werk waar hulle op Twitter of Facebook, die dop van verhoudings deur wie se gevolg is en Unfollowed, Friended en ja Unfriended. En kry nie eens my begin op die kan wurms wat is Facebook Verhouding Status.

Maar, net soos die iPhone second landlyne (wat 'n groot deal pad terug wanneer) vervang het, sal iets uiteindelik vervang Mr.Zuckerberg se opus as die gaan na kanaal vir tiener gevoelens? Popdust plaas dit die beste , "JT is reeds om MySpace terug, so-snak-sal ons uiteindelike kleinkinders moet ons vra wat die hel is iets genaamd Facebook is 'n dag? Dit is nie 'n wêreld wat ons wil dink. "

En ek gehoor het, as dit was, die geluid van donder ...


No comments:

Post a Comment