Monday, 18 July 2011

Publicis Buys Sosiale Media-agentskap Big Brandstof

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/-8ewmvzqMiY/:

Publicis Groupe , een van die grootste kommunikasie maatskappye in die wêreld, het 51 persent van die New York-gebaseerde sosiale media- agentskap Groot Brandstof met 'n opsie om sy deelname te verhoog tot 100% van 2014 verkry.

Big brandstof sal in ooreenstemming gebring word onder Publicis ' VivaKi organisasie en dien as 'n strategiese "sosiale media sentrum" vir' n paar van sy ander eiendomme, naamlik digitale agentskappe Digitas, Razorfish, StarCom MediaVest Group en Zenith Optimedia.

Finansiële terme van die transaksie is nie bekend gemaak nie.

Ons moet daarop let dat die advertensie Age berig dat Publicis was in die gesprekke verlede week Big brandstof te koop .

Met meer as 170 werknemers, 'n groot Brandstof is' n "suiwer-play" sosiale media-agentskap met 2011 inkomste na verwagting byna $ 30 miljoen te bereik. Die agentskap lewer strategiese advies en kreatiewe, verspreiding, bestuur en analise dienste aan maatskappye soos GM, T-Mobile, Microsoft en Philips.

Publicis Groupe, wat op die Euronext Paris Exchange genoteer is, ongeveer 50.000 met aktiwiteite wat strek van 104 lande.



No comments:

Post a Comment