Friday, 08 July 2011

Netvibes Debuts Kragtige Sosiale Analytics platform vir handelsmerke en agentskappe

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5rtMd8QjaaQ/:

Debut Netvibes, 'n maatskappy wat sosiale media dashboards en nuus aggregators vir handelsmerke en agentskappe, is' n kragtige nuwe Analytics platform vanaand. Netvibes 'n nuwe sosiale analise en monitering platform launch in private beta, maar nie beskikbaar sal wees aan die algemene publiek tot later in die maand.

Soos ons verlede jaar geskryf het, Netvibes Instant Dashboards, wat gebruikers toelaat om 'n navraag op AmphetaDesk' site te trek 'n oomblik dashboard wat outomaties alle versamel van die nuutste foto's, video's, nuus, voer, die resultate, Twitter gesprekke en meer in te voer van stapel gestuur rondom die onderwerp in realtime. Die maatskappy se nuwe aanbod, Sosiale Pack, is gratis op die oomblik Dashboard produk, gee brand bestuurders die vermoë om te monitor en te analiseer op dieselfde tyd.

Die platform Sosiale Corpus gee vir jou oop toegang te voeg en te beheer presies wat bronne (blogs, beïnvloeders, nuus feeds) data te trek van. Plus, Netvibes beskik oor 'n gebou in die biblioteek van meer as 200,000 oorspronklike inhoud feeds en programme om van te kies.

Soortgelyk aan analytics platforms soos Radian6, Netvibes voorbeeld noem en onderwerpe en gee handelsmerke insig sin van hierdie data te maak. Die platform sal identifiseer tendense, sentiment, beïnvloeders en idees. Jy kan redelik diep met data asook grawe. Byvoorbeeld, sal nie net Netvibes vertel wat jou bo invloed uitoefen is, maar die tegnologie sal jou ook wys wat die invloed uitoefen blog skryf en wat word Siad oor 'n handelsmerk of produk. En Netvibes sal onmiddellik 'n nuwe app net daardie spesifieke sleutelwoorde geopenbaar deur daardie een invloed uitoefen te ontleed en hulle met verloop van tyd dop.

Netvibes kan u ook spesifieke tags op te spoor sekere noem van spesifieke bronne. Netvibes kan bestuurders 'n onbeperkte aantal van gevorderde kennisgewings te skep om die doeltreffendheid van veldtogte, merk reputasie, mededingers en selfs sneller aksies, soos die aanpassing van die veldtog begrotings,' n nuusbrief reaksie of die aanroep van 'n URL outomaties te monitor. Boodskappe kan gestuur word na 'n mobiele toestel in real-time.

Terwyl die sosiale Pack platform gekombineer met die nuus aggregator platform is beslis 'n information overload, kan dit' n omvattende hulpmiddel vir die brand bestuurders word. Reeds baie bekende agentskappe en handelsmerke is reeds gebruik Netvibes 'n onderneming aanbiedinge insluitend Digitas, Coca-Cola, en L'Oreal. Natuurlik, die onderneming dashboard is nie goedkoop nie. Die hele sosiale pak en Dashboard kos $ 15.000 vir dashboard setup, dan $ 2.000 per maand.

Maar dit is duidelik groot handelsmerke granaat uit die kontant vir Netvibes produk. En die maatskappy is op 'n netto inkomste basis winsgewend.


No comments:

Post a Comment